Klantenservice

Klantenservice 100% natuurlijke cosmetica webshop SoloBioMooi.nl
Stuur een mailtje naar info@solobiomooi.nl en vertel ons om welk product het gaat. Vermeld ook je ordernummer. 

Je hoort zo snel mogelijk van ons hoe je het pakketje retour kunt sturen.
We sturen je een mail met óf een gratis retourzegel die je op je pakketje kan plakken óf je krijgt het verzoek om het (kleine) product per envelop naar ons toe te zenden (wij vergoeden je de postzegels).

Je kunt binnen 30 dagen na de factuurdatum een product retourneren. Verpak het product bij voorkeur in de originele verpakking en geef het pakketje af bij een vestiging van PostNL.
Je kunt de producten kosteloos retour zenden. SoloBioMooi zal in principe binnen 7 werkdagen, maar uiterlijk binnen 30 werkdagen na ontvangst van de retourzending het geld terugstorten op je bank- of girorekening.

Wil je toch nog graag wat vragen over het retourneren, neem dan contact met ons op; wij zorgen dat je snel antwoord krijgt.

Ingrid Lijffijt webshop natuurlijke cosmetica

Hoe kan ik jullie bereiken?

Al onze gegevens staan op onze contact-pagina. 

Mag ik jullie bellen met vragen?

Natuurlijk mag je ons bellen! Je kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 0343-755293.

Wat staat er in de Algemene Voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden of leveringsvoorwaarden vind je onderaan elke pagina links in de footer achter de link 'Algemene voorwaarden'.

Deze voorwaarden zijn duidelijk, helder en geschreven vóór jou en niet om tégen jou gebruikt te worden. In artikel 1 staat:

- Klant? Koning(in)!

- Ons streven? Wij: elke dag een beetje beter! Jij: blij!

- Service? Ja! (En hoe!)

En in artikel 3.2 staat: 'Naast ons streven om elke dag beter te worden, streven we naar 100% tevredenheid ofwel dat jij BLIJ wordt van onze service. Bij zo'n streven hoort een bepaalde houding van onze kant. Wij noemen deze houding de 'SoloBioMooi-doet-niet-zo-moeilijk-houding'  

Dit staat er niet zomaar, dit is onze belofte aan jou, en tegelijkertijd onze manier om een praktische invulling te geven aan het woord 'vermooieren'.

Hoe gaat SoloBioMooi om met mijn gegevens?

Het antwoord op deze vraag staat in onze Privacyverklaring. 

Wat kan ik allemaal bestellen bij SoloBioMooi?

Wij willen graag dat onze mooie cosmetica en huidverzorging voor iedereen toegankelijk is. Producten die gezond voor je zijn en die gemaakt worden met respect voor mens, dier en milieu. Cosmetica zonder parabenen, SLS, parabenen en synthetische ingrediënten. Cosmetica om blij van te worden. Bij SoloBioMooi kun je terecht voor een groot assortiment aan luxe én betaalbare ECO cosmetica.

We hebben speciaal voor jou een wereldwijd assortiment samengesteld van huidverzorgingsproducten en cosmetica die bestaan uit natuurlijke en biologische ingrediënten. Onze producten komen uit Letland, Spanje, België, Litouwen, Duitsland, Frankrijk, Engeland en natuurlijk hebben we ook een aantal merken van Nederlandse bodem. 

Alle producten in de shop zijn via het winkelmandje en de online kassa te kopen. Mocht je iets willen bestellen, maar kun je het niet vinden in de shop of heb je een vraag over een product? Stuur ons even een mail. We helpen je graag verder. 

Milieuvriendelijke verpakking

Wij SoloBioMooi rekenen wij geen extra kosten voor de verpakking waarin je bestelling verzonden wordt. Dit is mogelijk doordat wij onze bestellingen vaak verzenden in gerecyclede verpakkingen, omdat dit beter is voor het milieu.
Het kan dus zijn dat je aan de doos kunt zien dat deze hergebruikt is. Ook het witte of groene vulmateriaal waar wij gebruik van maken is milieuvriendelijk. Het is namelijk van mais gemaakt en het is volledig biologisch afbreekbaar. Je mag het daarom bij het GFT afval doen. De schuimpjes lossen zelfs op in water. 
We hergebruiken deze schuimpjes, wanneer dat kan. 

SoloBioMooi verkoopt niet alleen biologische en ecologische producten, maar verzendt ze dus ook graag op de meest milieuvriendelijke manier.

Verzendstaffel?

We maken gebruik van een verzendstaffel. Dit betekent dat hoe meer je bestelt, hoe minder verzendkosten je betaalt. We hebben bewust gekozen om bij hele kleine bestellingen (onder de €10,-) de daadwerkelijke verzendkosten door te berekenen. We hopen natuurlijk dat je je bestelling opspaart en in één keer je bestelling plaatst in plaats van (bijvoorbeeld) drie losse kleinere bestellingen. 

Tot €45,- verzenden €3,95

Vanaf €45 is verzenden gratis!

Brievenbuspost

We zijn per december 2016 gestopt met het verzenden van bestellingen via brievenbuspost. Onze producten zijn kwetsbaar en helaas kwamen onze producten vaak beschadigd bij onze klanten aan, of ze raakten zoek in het sorteerproces. 

Afhalen

Het is ook mogelijk om je pakketje af te halen bij ons in Zeist. Je kan in het bestelproces kiezen voor 'afhalen'.

Beeldmateriaal

Op onze site vind je prachtig beeldmateriaal van Christiana van ByChristiana.nl. 

Beeld van Christiana van By Christiana