RETOUREN

Kan ik een product terugsturen?

Dat is mogelijk. We willen graag dat je blij bent met je product(en) en daarom kun je je bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen retourneren volgens de SoloBioMooi retourprocedure. Ruilen is helaas niet mogelijk. In ruil voor het geretourneerde product ontvang je een voucher voor je volgende online bestelling of wordt je geld teruggestort.  

Uitzondering op het retourbeleid: 
  • Afgeprijsde artikelen, die je bijvoorbeeld in onze sale hebt gekocht
  • Geopende en/of gebruikte artikelen 
  • Wanneer de zegel van het product niet meer heel is 
  • De artikelen zitten niet meer in de originele verpakking  

Is retourneren kosteloos?

Nee, dit is voor eigen rekening.  

Wij betalen jouw verzendkosten wel als de retourzending nodig is wegens onze fout. Bijvoorbeeld: 

Als we je per ongeluk het verkeerde artikel hebben opgestuurd 
Als je een beschadig of gebrekkig artikel ontvangt 
In sommige gevallen hebben we meer informatie van je nodig, zoals foto’s, om te besluiten wat de beste oplossing is.  

Let op: wanneer we een vermeend gebrek of fout niet kunnen ontdekken tijdens ons controleproces kunnen wij de verzendkosten helaas niet vergoeden.  

Hoe kan ik iets terugsturen? 

  • Stap 1: Meld je retour binnen 14 dagen via e-mail (vermeld daarin ook jouw bestelnummer)
  • Stap 2: Stuur de producten binnen 5 werkdagen (gerekend van de melding in stap 1) terug naar:  
    SoloBioMooi
    Stationsweg 51
    1851 LJ Heiloo
  • Stap 3: Bij binnenkomst van je retourpakket checken wij de inhoud en melden wij dit bij jou. Wij storten, afhankelijk van de afspraak die je hebt gemaakt met onze support afdeling, het bedrag binnen 14 dagen (na ontvangst van je retour) terug op je rekening. 
Hebben wij 30 dagen na de periode van 5 dagen nog geen zending ontvangen, behouden wij de mogelijkheid om de procedure af te sluiten en niet meer in behandeling te nemen. 

De artikelen in de retourzending zijn jouw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden je aan gebruik te maken van een verzendmethode die het bedrag van de producten verzekert voor het geval dat deze onderweg kwijtraken of beschadigd aankomen. 

Heb je na het lezen van ons retourbeleid nog vragen?

Tijdens werkdagen is ons SoloBioMooi support team van 8:30 tot 11:00 uur telefonisch bereikbaar voor al uw vragen: 0343-755293. Als we niet opnemen, zijn  alle lijnen bezet. Stuur ons anders een e-mail info@solobiomooi.nl we nemen dan zsm contract met je op!
Klantenservice